veryshit

頂 你,今日勁 爆"興"…係咪parttime 仔好蝦D,,,真係你"老輸",,
要受你地D 咁既氣,,受阿頭D氣都話無所謂,話晒係阿頭,無野講,
依家你唔 Q 係阿頭,你都係普通料,只係你係full time,,,
大家打份工,駛唔駛咁X樣呀…阿頭都未出聲啦, 佢地對我都仲客客氣氣,
你地以為自己係咩呀,,,咁X勁,唔 駛做sales啦
 
咩野都要做, 我都算啦,D 態度好少少唔得咩!,,拎野又係,,,  一輪咀,我聽得邊個呀.
拎野實要時間,,,慢少少駛死咩,,,又係到嘈,,,咁勁你自己拎啦…
痴X線!!,,,我唔出聲,就當我無料到,,,我諗你地尼班人,,咪又係果D 見高就爬,見低就踩D 仆街
如果知道我係邊個,睇下你地仲有無咁臭串!!!
 
About tat

you'll know about me if you want to
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

