嘩,原來我隻眼咁特別

今日同ivan li 去左買眼鏡,,咁佢有佢簡,我有我自己睇,..

咁sales我D 人就

問我: /"你唔駛帶眼鏡",

咁我話: 係啦,一向都唔駛帶,

問我: 係咪可帶可唔帶,有無近視呀?

我: 唔知wor,可能有少少!!

他: check 下囉,知下都好,無所謂嫁….

我: 呵,好呀 ^~^ (其實我未驗過眼,我都好想試下)

佢: 嘩,,唔駛帶,左面果隻一D近視都無。右面果隻有好少散光,不過都唔帶

我: 我問幾多度, 佢有張紙仔俾左我,,寫住 "0.00"

另一個人問我(sale 緊ivan li): 有幾多度?

我話 : 0   

佢: 下!!! 俾張野我睇下, 嘩, 你隻眼好得有D 出奇,,好少話會0度,無咩人會 咁,   好少好少…

(佢當唐打左個突,,覺得我咁出奇,其實我都唔知一個人無視係咪咁出奇,我諗住自己應該都有少少, 點知佢話無,都好隻眼仲咁好,但我試下帶左眼鏡,個人都真係唔同D)

About tat

you'll know about me if you want to
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

