時不於我嗎

im not at the right time at this moment??????

我的人生究竟係太不順利还是係太過順利, 總來未試過有好大的挫折,好大的失敗.(或者當時覺得係)

 會唔會係咁令到我缺少左一d 野.?

我也沒有一d 好大的成功或者比別人擁有更多,有係咪因為咁,,我又少左d 野.?

而我總覺得我係係中間,比上不足,比下有餘, 係好事定係壞事?
會唔會正因為尼樣野就係我好失敗的地方?

就黎22歲的我,好似有d 要經歷既野….例如: 一份穩定,人工唔錯的工作,一份我總未試過既愛情,一份可以承擔到屋企既責任.
我無, 但我比其他人經歷多既…又係咩呢?  也許係留學的一年..

就黎22歲的我,究竟仲係好後生可以咩都靠屋企呀定係我己經要長大左,要屋企靠返我呢?

我現在的人生直到尼一刻係好定壞…..我諗係中間,,比不上生活富裕的人,但對受苦難的人,我又比佢地好得多

或者 尼個就係我失敗的地方

About tat

you'll know about me if you want to
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

