重新開始記一記底啲野

總結一下過去4年

識左一個很好的女朋友, 都有少少同香港航空有關既

係香港航空工作左4年幾 做過3個POSTS, 但自已不才4年都係橫行無升職人工又無咩點郁到.所以係前景唔明朗底下都要諗一諗自已出路, 為之後自已發展,為左同女朋友計劃下將來. 點都要有啲改變.

終於講左好耐要轉工既我, 真係轉工了  政府 “二級統計主任”

其實一向都有間唔時報考一下, 但2,3 次都係失敗左. 今次成功左自已都有諗下點解會咁

當然有努力過既, 運氣當然都唔少得, 最重要我覺得自已係盡量都講真話, 無答一啲過份扮野既答案. 老老實實講自已做咩想走,做咩想做統計主任.

今日我已經係灣仔返左約一個星期. 適應中

但我整体係開心因為我可以forsee到自已前途係點前景係點, 可以睇遠啲. 唔係以前咁,一路估估下, 一路幻想下次升職加薪有我份. 但每次都失望, 個人係無晒原動力.

1 SEP 2015 係我一個新開始, 如無意外照計做左呢份工就唔會再轉嫁啦.

由收到OFFER到REPORT DUTY 都有一個幾月時間, 中間又會叫我去BODY CHECK

REPORT DUTY當日都有好多野要簽, 但今日諗起我要問返我係咪有一份CONTRACT 俾返我呢.

希望隔唔時都UPDATE下工作啲野,記錄一下.

About tat

you'll know about me if you want to
This entry was posted in lifestreaming and tagged , . Bookmark the permalink.

One Response to 重新開始記一記底啲野

  1. wing says:

    加油呀!我當你為我入左政府,希望你有一個好開始,但入去我都知實悶親你,不過我一定會支持你。工餘時間去返多啲旅行填補返啦~

Leave a Reply

