談加薪

公務員事務局今日公布,署理行政長官會同行政會議決定調整2016至17年度的公務員薪酬,中低級公務員加薪4.68%,高級公務員和首長級人員加薪4.19%,生效期追溯至4月1日。

好明顯我係有受惠, 加上聽日出糧, back pay 返幾個月人工加幅…呢啲都唔係我concern既.

再計一計今個月之後會係比之前多左4.69%. 由2015年9月到今天,就快11個月啦, 每年加薪一次好正常.

好啦…重點我係想講2016年9月份就會有得跳POINT, 又計一計佢:

唔計呢次通脹 (新POINT/未通脹) =11.47%

加完通脹再跳POINT (新POINT/通脹後) =6.47%

即係大約一年, 加左10%俾我, 當然唔係多, 但如果我仲係舊公司做, 要佢肯調整返加返俾我, 難過登天, 除非佢俾我升職, 但同登天一樣, 又唔會輪到我. 不過如果轉工跳來跳去的人都應該唔止呢個升幅, 可惜我性格唔係呢種.

黎緊經濟又講到好似差呀, 事實係咪咁? 無人知. GOV工又係咪真係咁爽? 拭目以待吧.

 

About tat

you'll know about me if you want to
This entry was posted in job, lifestreaming and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

