ZA bank 優惠進取 存錢活期定期| 借錢貸款|現金回贈 [銀行生態初型]

開左好幾間虛擬銀行, 第一間開就係ZABank , 香港第一間virtual bank.

https://bank.za.group/hk/

手機APP介面

個APP寫得幾好, user friendly.

基本功能

初期只有定期優惠比較吸引到我, 因為對有供樓高息戶口人仕黎講, 佢個活期1%其實唔吸引.

ZA Bank 3.5% 高息定期 無風險賺 $435

第2 , 佢推出時用members refer members 方式送錢快速擴大market shares , 咁大家都WIN WIN.

(我的ref code: S82M78)

借錢貸款

早幾個月前撞正疫情最差時, 政府出手救企業, 出各種抗疫基金, ZAbank 又一齊推免息10萬. 思考後套現出黎放係高息戶口無風險, 就體驗左第一次正式向銀行借錢 (樓按除外) . 現時再有借~30萬promo, 1.62%息, 考慮緊再借.

【無風險套利】再次向ZAbank借平錢

消費層面

有左存錢, 借錢後, 佢開始做埋消費, 畀張virtual debit card 你 “ZAcard”, 無優惠的話其實係唔會特別用, 所以佢玩現金回贈, 個rate仲幾好, 6%網購, 已經高過之前HSBC RED CARD 4%. 宜家再出埋實體卡再提高個回贈rate 但就用抽獎形式. (0-200%)

整個銀行要做的生態初型出晒黎, 如果能夠做埋投資買股票果part , 我諗佢真係走得幾前, 重點我真係用手機搞掂晒唔駛去分行排隊搞(就算尊貴客戶排快都有欠方便), 對現今世代其實好緊要.

我對ZAbank 印象唔錯, 其他 virtual bank 我都有開, 遲下再續間寫下.

利用Referral慳成本

One comment

Leave a comment